اجرای و نصب سقف شیروانی ویلا

بدون شک یکی از مهم ترین قسمت های ویلا سقف آن است. نوع پوشش سقف علاوه بر آسایش ساکنین، نمایی زیبا و چشم نواز برای منازل شما ایجاد می کند. همان طور که می دانید سقف های شیروانی و شیب دار بهترین گزینه در ساخت سقف ویلا هستند. پوشش این سقف ها باید با استفاده از متریال و مصالح با کیفیت و درجه یک انجام شود تا طول عمر و دوام آن ها بیشتر باشد. اگر شما هم قصد اجرا و نصب سقف شیروانی برای ویلایتان را دارید توصیه می شود آن را به مجریان و نصابان حرفه ای بسپارید.
اجرا و نصب سقف شیروانی ویلا

در حال حاضر تیم حرفه ای بام ساز با کمک اساتید مجرب و حرفه ای تمامی مراحل نصب و اجرای سقف شیروانی منازل شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با هزینه، مراحل نصب، نحوه اجرای سقف شیروانی ویلا و… آشنا کنیم.

اجرا و نصب سقف شیروانی ویلا

سقف های شیروانی از نظر طراحی و اجرا شکل های متفاوتی دارند. همچنین جنس این سقف ها و متریال استفاده شده در آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. پیمانکار نصب و اجرای این سقف ها باید نوع و جنس مصالح انتخاب شده را با توجه به نوع آب و هوای منطقه و نیز کاربرد این سقف ها انتخاب کند. میزان بارش باران، برف و.. در میزان شیب این سقف ها کاملا دخیل هستند. بنابراین مجری مربوطه باید با در نظر گرفتن تمامی این عوامل اندازه مناسب شیب و نوع متریال را به کار گیرد.

هزینه و قیمت اجرای سقف ویلا

هزینه نصب و اجرای سقف شیروانی ویلا بسته به عوامل مختلفی است. نوع متریال به کار رفته در ساخت این سقف ها موجب نوسانات هزینه اجرای این سقف ها شده است. علاوه بر آن، ابعاد سقف نیز که به صورت متر مربع است، در تعیین قیمت دخیل است. لازم به ذکر است که نوسانات نرخ ارز و بازار داخلی نیز موجب افزایش یا کاهش قیمت این سقف ها شده اند. برای تضمین کیفیت و کاهش هزینه ها می توانید از تیم حرفه ای بام ساز برای اجرا و نصب این سقف ها کمک بگیرید.

سقف شیروانی ویلا مدرن

سقف ها با شیوه های مختلفی اجرا می شوند که سقف شیروانی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع این این سقف ها است. امروزه در طراحی های مدرن انواع مختلفی از سقف های شیروانی به کار می رود. بهره گیری از مصالح و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، خیال شما را از نظر طول عمر و کیفیت این سقف ها آسوده می کند. تیم بام ساز با به کار گیری تمامی طراحی های مدرن و بروز و نیز استفاده از متریال و مواد درجه یک، سقفی ایمن و زیبا را برای منازل شما ایجاد خواهند کرد.

اجرا و نصب سقف شیروانی ویلا در تهران

در اجرا و نصب سقف های شیروانی، داشتن تخصص و تبحر اهمیتی غیر قابل انکار دارد. اجرای نادرست این سقف ها زیان بار و قطعا خطرناک است. از این رو توصیه می شود برای پیش گیری از تمامی اتفاقات و وقایع ناخوشایند، از تیمی با سابقه و حرفه ای کمک بگیرید. تیم بام ساز با در نظر گرفتن تمامی استاندارد ها و همچنین استفاده از مواد مرغوب، سقف منازل شما را زیبا و ایمن می کند.

نمونه کار سقف شیروانی ویلا

مراحل و نحوه ی اجرای سقف شیروانی ویلا

به کار گیری متخصصان مجرب و حرفه ای برای اجرا و نصب سقف شیروانی ویلا امری بسیار مهم و ضروری است. تمامی مراحل اجرای این سقف ها از صفر تا صد باید مطابق با استاندارد های روز دنیا باشد. متخصص نصب سقف های شیروانی باید تمامی عوامل موثر بر طول عمر و کیفیت این سقف ها یعنی متریال استفاده شده، نوع آب و هوای منطقه و… را در نظر داشته باشد. با توجه به این موارد می توان گفت نصب این سقف ها امری کاملا هوشمندانه است که باید توسط متخصص حرفه ای انجام گیرد. تیم با تجربه بام ساز آماده ساخت هر گونه سقف شیب دار با هر متریالی است.

 

فیلم نمونه کار سقف شیروانی ویلا

سوالات متداول درباره نصب و اجرای سقف شیروانی ویلا​

هر ورق فاصله و استاندارد خود را دارد. ولی برای شادولاین معمولا ۸۰ سانت و برای ورق طرح سفال ۶۰سانت و همچنین برای ورق تایل ۴۰ سانت میباشد.

قاب نمای فلزی سلیقی هست البته به طراح و نقشه شما هم بستگی دارد برای ویلا های کلاسیک نمای ۲ پله یا ۳ پله و ویلاهای شیبدار بیشتر قاب نمای هلال به داخل یا هلال به بیرون استفاده شده است.

اجرا و نصب سقف بستگی به متریال استفاده شده دارد ولی برای یک سقف معمولی از متر مربع ۱۲۰۰۰۰۰ شروع و تا متر مربع ۱۵۰۰۰۰۰هم میرسد متریال و ضخامت ورق تاثیر زیادی بر قیمت دارد.

دکمه بازگشت به بالا