پوشش آردواز ویلا

فروش آردواز سیمانی ساده

فروش آردواز سیمانی ساده

آردواز از جمله مصالحی است که ویژگی های بی شماری دارد اگر شما فردی هستید که دوست دارید از این مصالح در ساخت ساختمان خود استفاده کنید به شما توصیه میکنیم تا به ویژگی های بی نظیر آن آشنا شوید.

اکثر افراد با توجه به فصل بارندگی و امکان ایجاد خسارت توسط سقف های معیوب روی به سقف های شیروانی با پوشش آردواز می آورند که علاوه بر زیبایی برای پوشش سقف یا محافظت از نمای ساختمان به کار می رود.

با ما همراه باشید تا شما را با آردواز، ویژگی آردواز سیمانی و فروش آردواز سیمانی و نکات انتخاب سقف شیبدار آشنا کنیم.

آردواز چیست؟

آردواز می تواند از ترکیب پنبه نسوز و الیاف مصنوعی و سیمان و مواد شیمیایی بدست آید. مشتریان، تمامی محصولات پوشش سقف را در اولین مرتبه با نام آردواز یاد می کنند. ورقه های آردواز را به صورت پله ای و با شیب های متفاوت در سطوح بالایی ساختمان بر روی نمای اصلی ساختمان و پوشش آلاچیق نصب می کنند.

ویژگی های آردواز سیمانی

آردواز سیمانی در برابر آلودگی مقاوم است، بسیار دیده می شود مصالحی که در ساختمان سازی استفاده می کنیم به علت عواملی مانند بارش باران و ایجاد شدن آب و گل بر روی سقف و فضولات حیوانات کثیف می شوند ممکن است با دیدن این صحنه فکر کنیم که مصالح به کار رفته در ساختمان سازی با کیفیت نیستند و شما را به فکر تعویض این مصالح می اندازد اما دقت کنید که گرد و غباری که بر روی ساختمان می نشیند و باعث نا زیبایی ساختمان شما می شود با استفاده از مصالح با کیفیت این مشکل حل می شود.

یکی از این مصالح با کیفیت آردواز سیمانی است که برای حفظ نمای ساختمان استفاده می شود و باعث زیبایی نمای ساختمان می شود با استفاده از کنتیکس می توانید رنگ سیمانی را تغییر دهید که در این حال نمای کنیتکس برای رنگ دهی و زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید بتوان به طور کل اینگونه گفت که اگر در زمان های قدیم از این نوع مصالح به وفور استفاده می شده است امروزه هم استفاده از این نوع پوشش ها با استفاده از مواد رنگ زا نیز در دسترس است و افراد می توانند نوع سیمانی را در قالب رنگ های گوناگونی استفاده کنند.

آردواز سیمانی ساده چیست؟

ساخت و تولید آردواز سیمانی ساده امروزه همانند گذشته رواج بسیار گسترده ای دارد و تولید کنندگان به علت ویژگی های منحصر به فرد این آردواز های سیمانی ساده روی به تولید عمده آن ها آورده اند زیرا یک نوع از مصالحی است که با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود که به منظور نورگیر بودن یا ایجاد سایبان برای مصارف مختلف استفاده می شود.

نکته قابل توجهی که در خصوص ساخت و تولید این گونه از مصالح مورد توجه قرار می گیرد ذکر این مسئله است که معمولا سازه های فلزی این نوع از سقف ها، به صورت قوسی یا شیب دار می باشد که همین مسئله نیز به نوبه خود ارزش دو چندانی را به آنها بخشیده و زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشند.

ورق های نشکن و ضد ضربه آردواز سیمانی در برابر اشعه ماورإ بنفش از خود مقاومت بسیار بالایی را به خرج می دهند که این ویژگی برجسته به هنگام تولید و ساخت این نوع از سقف ها رعایت می گردند‌.

آردواز سیمانی خیال شما را سالیان سال آسوده خاطر نگه می دارد چرا که دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا می باشد.

خرید و فروش آردواز سیمانی

در صورتی که بخواهید بهترین گزینه را برای پوشش انواع سقف های شیب دار، سقف های کاذب، سقف های پارکینگ ها و سقف های آلاچیق ها انتخاب کنید ما به شما آردواز سیمانی را پیشنهاد می دهیم. قبل از خرید آردواز سیمانی به نکات زیر توجه کنید:

  • ضخامت مناسب: ضخامت مورد استفاده در این گونه از سقف ها را بایستی بنابر نوع ساختمان و میزان کاربرد شما از آن ها، تعیین شوند و در نظر داشته باشید که آیا ضخامت به کار گرفته شده در این گونه از سقف ها پاسخگوی نیاز شما هست و می تواند سقف را در برابر هرگونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی محافظت کند؟
  • جنس ورق: جنس ورق ها در هنگام خرید می بایست مورد توجه قرار گیرد زیرا برخی از جنس های جعلی و بی کیفیت در بازار وجود دارند که بسیار زود می شکنند.
  • رنگ بندی: توجه به رنگ بندی از مسائل پر اهمیت در هنگام خرید آردواز سیمانی است که می توانید رنگ آن ها را با رنگ نمای ساختمان خود تطبیق دهید و زیبایی دو چندانی را به ساختمان خود بخشید.
  • خرید از مرکز معتبر: در صورتی که از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهید، می توانید از نیروی انسانی کار بلد و افراد متخصص آن به منظور نصبی مطمئن و بی دردسر آسوده خاطر گردید‌.

مراحل اجرای آردواز سیمانی برای سقف شیروانی

سقف شیب دار مدل های مختلفی دارد که شما باید متناسب با بنا، بودجه و سلیقه تان یکی را انتخاب کنید. سقف با شیب یک طرفه، دو طرفه، سه طرفه، چهار طرفه و ترکیبی از چند مدل نمونه های معمول سقف های شیب دار هستند. مراحل اجرای سقف شیب دار بعد از اتمام دیوار چینی سر بندی شروع می شود سر بندی توسط چوب یا آهن به صورت خرپا اجرا می شود بعد از آن ورق سقف نصب و کوبیده می شود سپس عایق بندی زیر کار توسط پشم شیشه یا یونولیت انجام می شود.

اگر سقف از پایین به داخل منزل نما داشته باشد باید زیر سازی صورت بگیرد و پی وی سی یا گچ کاری شود.

نکات مهم انتخاب مصالح سقف شیب دار

  • اندازه دامنه برای سقف شیروانی با توجه منطقه و اقلیم انتخاب می شود، هرچه باران شدت بیشتری داشته باشد دامنه بزرگ تر است و آردواز سیمانی بیشتر استفاده می شود.
  • نوع ورق انتخابی برای سقف در میزان قیمت نهایی تاثیر بالایی دارد در نتیجه پوشش سقف را مناسب با بودجه فرد انتخاب می کنند.
  • به درز بندی و عایق بندی صحیح سقف دقت داشته باشید زیرا با وجود کوچک ترین روزنه ای آب وارد ساختمان می شود به خصوص در قسمت اتصال دو شیب به یکدیگر‌.
  • چنان چه در منطقه ای هستید که برف و باران زیادی می بارد حتما شیب سقف را مناسب انتخاب کنید تا از تجمع آب باران یا برف بر روی سقف جلوگیری شود.
  • در قسمت ورودی و تراس باید لبه های سقف جلو تر از بنا جایگذاری شود تا آب وارد حریم خانه نشود.
  • ناودان هایی انتخاب کنید که قطر آن مناسب بارندگی منطقه تان باشد تا آب باران به راحتی هدایت شود.

ما سعی کردیم شما را با آردواز سیمانی آشنا کنیم امید است گامی در تکمیل اطلاعات شما عزیزان بر داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *