مقالات تخصصی

اجرای سردرب حیاط ساختمان و ویلا

مجری و نصاب سردرب حیاط

سردرب ورودی حیاط و ساختمان و ویلا در تهران و سراسر کشور

اجرای سردرب حیاط ، همان طور که از نامش پیداست حفاظی است  که روی درب ها نصب می شود و به چند روش گوناگون نصب می گردد.

اجرای پیشانی درب حیاط

یکی از شیوه های تولید سردرب که بیشتر برای اداره ها و شرکتها و موسسات مختلف کاربرد دارد، نصب سردرب با کمک مصالحی مثل آجر، بلوک در جان و با بهره وری از سازه ای محافظ از فلز در اسکلت و کاشی و سرامیک و غیره در نمای ظاهر به کار می رود که به منظور نصب تابلو یا اسم و نشان محل مورد نظر بکار میرود این شیوه اضافه بر سنگین بودن سازه تولید شده ، استقامت پایین تری در برابر عوامل جوی دارد، برای هموار ساختن این دو مشکل بافتار آن را از سنگ و سیمان به پلیت های فلزی یا صفحات سیمانی سبکتر تعویض کردند، هرچندکه مشکل وزن سنگین و استقامت پایین در مقابل عوامل جوی هموار گردید ولی از لحاظ ظاهر، زیبایی و جذابیت از تنوع پایین تری متنعم می گردید، به همین جهت برای بخش های گوناگون سردرب ها که حاوی سه بخش است

  • بیرونی یعنی زیر کار یا لمبه و دامپا
  • قاب دور کار یا نما فلزی
  • سقف کار که بصورت شیبدار نصب می گردد.
اجرای سردرب حیاط ساختمان و ویلا
اجرای سردرب حیاط زیبا و مدرن

 

از مواد اولیه‌ی سبک و با کیفیت به صورت های زیبا و مدرن حالت داده و برای هر بخش مورد استفاده قرار می گیرد که اضافه بر وزن پایین‌تر و استقامت بالایی در برابر عوامل جوی خواهد داشت. این موضوع به علت قابلیت رنگ پذیری و همچنین داشتن رنگ های گوناگون و تنوع مدل ها از ظاهری جذابتر نیز بهره مند هستند.

مزیت های استفاده از سردرب

مزیت های استفاده از سردرب

اجرای سردرب روی درب حیاط یا درب ورودی و درب پارکینگ میتواند از راه‌یابی باران و برف و همچنین اصابت عوامل خارجی با خود درب و ایجاد پوسیدگی و رنگ پریدگی آن پیشگیری نماید و درب ماندگاری طولانی‌تری خواهد داشت.

اجرای درب ویلا

نحوه اجرای سردرب

برای  تولید سردرب، ساخت و اجرای سردری نخست در سطحی صاف و روی زمین سازه اصلی یا اسکلت آن که حاوی سرهم کردن و کلاف نمای دور و آهن کشی داخلی و تیرریزی آن می باشد را انجام می دهند( که قاب ظاهری در سه مدل هلالی «به داخل یا بیرون» و پله ای و سینه کفتری تولید می گردد) و می توان در این مرحله و پیش از سنگین تر شدن سردرب ، آن را روی درب و در جای خودش با کمک اتصالات کنترل کرده و سپس اقدام به نصب دامپای زیر و در صورت نیاز طراحی جای هالوژن به منظور نور پردازی اقدام نمود.

هزینه اجرای سردرب حیاط

هزینه اجرای سردرب حیاط
هزینه اجرای سردرب حیاط

 

هزینه اجرای سردرب حیاط و پارکینگ بر حسب متریال به کار رفته از جمله دامپا که خود انواع مختلفی دارد مانند: دامپا فلزی روغنی، فلزی رنگی، پی وی سی و چوب و غیره که بیشتر از لمبه های روغنی با قطر ۰.۵ میلی‌متر به کار برده می شود. این مورد برای استقامت و قابلیت جوشکاری به قاب نما نیز احتیاج خواهد داشت.

سپس قادر هستند تا پوشش رویی کار را که از اوراقی مثل گالوانیزه یا سیمانی و سفال یا گالوالیوم و … است را نصب نمایند.

 

پوشش سقف سردرب مثل اوراق طرح سفال، تایل های پرچین، بام تایل و مدل های گوناگون سنگ ریزه دار مانند تاپ تایل، دکرا، تیلکور، مترو تایل، آلمت، کینگستون و همچنین سفال و آردواز است که در مدل ها و کیفیت های گوناگونی ساخته می شود) که با فلاشینگ یا تیزه آن را آب بندی می کنند.

سردرب ورودی ساختمان یا سردرب پارکینگ
سردرب ورودی ساختمان یا سردرب پارکینگ

 

سردرب ورودی ساختمان یا سردرب پارکینگ و غیره  با داشتن ظاهری جذاب و مناسب برای نمای ساختمان که موجب می گردد نمای بیرونی خانه زیبا و عالی شود  و همچنین حفاظت از درب در برابر مواردی مثل باران، آفتاب و غیره که با گذشت زمان سبب پوسیدگی و از بین رفتن درب ورودی می گردد،  بنابراین اجرای سردرب حیاط یا ورودی ها امری الزام آور می باشد.

اجرای نمای سردرب حیاط

از این رو شرکت ارزنده ما مفتخر است با داشتن تجربه ای طولانی و خدماتی درخشان در حیطه طراحی و اجرای انواع سردرب ها با کیفیت بسیار خوب و طرح های جذاب و مدرن،  به منظور عرضه خدمات سردرب در سرتاسر ایران در خدمت شما هموطنان گرامی است.

اجرای سردرب حیاط ساختمان و ویلا
سردرب ها با مواد اولیه گوناگون

 

سردرب ها با مواد اولیه گوناگون نصب می‌ شوند به همین جهت داشتن مشاوری کارآزموده و آگاه پیش از  نصب الزامیست به همین علت همکاران ما در این شرکت مجرب آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.

اجرای سردرب ساختمان و ویلا

اگر علاقه مند هستید ظاهر جذاب تری به نمای ساختمان خود به ویژه ورودی آن بدهید پیشنهاد می داریم برای درب ساختمان خود از سردرب مناسبی بهره بجویید، در ادامه به مزیت های یک سردرب خوب اشاره خواهیم نمود که از آنها به منظور پوشش درب ساختمان بهره وری می گردد. کما این که موجب جذابیت ظاهر  ورودی ساختمان شده و در برخی از مدل ها کار حفاظ روی دیوار را هم بر عهده دارند.

اجرای سردرب حیاط ساختمان و ویلا
اجرای سردرب ساختمان و ویلا

 

در حال حاضر با توجه به گسترش ارتقای دانش عمومی و تخصصی عموم مردم، سازندگان ساختمان و انبوه سازان، خردمندانه سردرب هایی را به منظور پروژه خود انتخاب می نمایند که موجب نمای با عزت و شکوه مندی می گردد. برگزیدن یک درب و سر درب مناسب برای ساختمان از موارد مهم و الزام آوری است که جزء موضوعات اصلی برای نمای ساختمان محسوب می شود.

اجرای سردرب حیاط
اجرای سردرب حیاط

چرا که برای یک ساختمان با نمای لوکس، درب لوکس و ساختمان کلاسیک، درب کلاسیک و همچنین نما های لاکچری یا سنتی ( با توجه به طراحی ساختمان ) درب و سر درب مطابق با پروژه طراحی و تولید می گردد. برخی از پروژه های اجرا شده توسط این شرکت عبارت است از:

  • طراحی و اجرای بهترین سر درب های ساختمان
  • ساخت آلاچیق
  • سقف شیب دار
  • سقف ویلا
  • ورق های طرح سفال و پرچین به منظور پروژه های مدرن و سنتی

 

سردرب های  پوششی برای درب حیاط ورودی یا درب کرکره برقی و درب پارکینگ یا ماشین رو و غیره است که به منظور نگه داری درب در برابر بارندگی ها ، آفتاب و غیره که رفته رفته در رنگ و کیفیت درب تاثیر منفی دارند استفاده می گردد.

 

تمام سردرب ها یا سردری ها از سه بخش ساخته می شوند که به ترتیب نصب حاوی نمای دور کار و لمبه زیر کار و پوشش سقف شیبدار است. به منظور اجرای نمای دور کار از ورق روغنی با قطر ۰.۹ میلی متر و به طور جوشی بهره وری می نمایند.

 

لمبه یا دامپا زیر کار را می توان از چوب ، پی وی سی ، طلق ، آلومینیوم ، گالوانیزه و ورق روغنی ساخت که به طور معمول لمبه فلزی با قطر ۰.۵ یا ۰.۶ روغنی استفاده می شود که به علت داشتن قابلیت جوشکاری از استقامت و دوام مناسبی برخوردار می گردد.

ساخت سردرب
ساخت سردرب

 

قسمت سوم که انتهای کار ساخت سردرب می باشد، پوشش سقف آن است که انواع گوناگونی دارد که هم از لحاظ طرح و هم از لحاظ زیر سازی و مواد اولیه پوششی تنوع زیادی دارد که بااهمیت ترین و پر استفاده ترین آن ها از لحاظ طرح

  • دوشیب
  • چهارشیب
  • طرح چینی
  • طرح کتابی

 

است و از لحاظ جنس مواد اولیه مصرفی نیز به ۱. ورق طرح سفال ۲ . ورق پرچین ۳. تایل طرح چروک ۴. مدل سنگ ریزه دار گالوالیوم ( تاپ تایل، دکرا، مترو تایل، تیلکور و غیره) ۵. سفال ۶. آردواز ۳۰×۶۰ و شینگل و آندو ویلا می توان اشاره نمود که هر کدام از موارد بیان شده در ظاهر نهایی ساخته شده و متراژ کار تمام شده و قیمت کلی کار تاثیر بسزایی دارند. بنابراین برای مشاوره رایگان ، بازدید ویا سفارش با ما در  این مجموعه تماس حاصل نمایید و با استفاده از امکانات و محصولات با کیفیت، به روز و تجربه نصابان خوش ذوق و با مجرب ما  با نصب سردربی شیک و با کیفیت عالی ظاهر زیبایی را به ساختمان خود به ارمغان بیاورید.

سردر حیاط

سر درب ها ظاهر بسیار جذابی به منزل هدیه می دهند. سردرب ها اضافه بر پیشگیری از ریزش باران و برف در منطقه مد نظر موجب تامین امنیت نیز می شوند.

 

با کمک ورق پلی کربنات، ورق پلی گلاس، ورق اکریلیک و نورگیر حبابی طراحی و نصب سردرب صورت می پذیرد,که اضافه بر جذابیت از نورگیرحیاط ساختمان نیز کاسته نخواهد شد.

سردر حیاط
سردر حیاط

 

سردرب ها در انواع اشکال و مدل های مختلف طبق نقشه محل عرضه می شوند. زیبایی، آب بندی کامل، ماندگاری بالا و هزینه مناسب، استفاده از این سردرب ها را بسیار کارآمد کرده است.

سر درب چیست؟

سر درب ها پوششی جهت درب های حیاط، ورودی ها یا درب های کرکره برقی، در ماشین رو و غیره طراحی و نصب می گردند که به منظور حفظ درب در برابر عوامل محیطی مثل بارندگی و آفتاب که رفته رفته در رنگ و کیفیت درب اثر منفی دارند اجرا می شود.

 

سر درب مناسب برای حیاط آپارتمان و ویلا

یکی از بااهمیت ترین عوامل جذابیت منازل مسکونی نصب انواع سردرب و تاج برای درب ورودی ساختمان است. سر درب ها ظاهری بسیار عالی به خانه می دهند و اضافه بر پیشگیری از ریزش باران در محدوده مورد نظر موجب فراهم شدن امنیت نیز می شوند.

سر درب مناسب برای حیاط آپارتمان و ویلا
سر درب مناسب برای حیاط آپارتمان و ویلا

 

شرکت ما با بهره وری از ورق سفال،  پلی کربنات، ورق پلی گلاس، ورق اکریلیک و نورگیر حبابی جذاب ترین سردرب ها را برای درخواست کننده گان اجرا می نماید که مضاف بر زیبایی از تابش آفتاب بر حیاط ساختمان نیز کم نخواهد شد.

مزایای سر درب ورودی

اجرای سردر بر قسمت فوقانی درب های حیاط یا در ورودی و درب پارکینگ می تواند از رخنه کردن بارندگی ها و اصابت عوامل خارجی با خود درب و ایجاد پوسیدگی و رنگ پریدگی در پیشگیری نماید و درب طول عمر بالاتری خواهد داشت. نصب سردرب سوای بر محافظت از درب، ساختمان را از نمای بسیار لوکس و زیبایی بهره مند می سازد و به ظاهر کلی ساختمان جلوه ی بهتری به ارمغان می آورد. برخی از فعالیت های این شرکت در زمینه سردرب عبارت است از:

  • سردرب ویلایی
  • سر درب ورودی حیاط
  • سر درب ورودی

 هزینه و قیمت اجرای سر درب ویلا

در صورتی که در حال احداث خانه یا ویلا هستید و قصد دارید طرح سر درب منزل تان تعویض نمایید و در پی افراد بامهارت ومتخصص می باشید، شرکت و مجموعه ما از ایده ی ابتدایی گرفته تا پایانی ترین گام  نصب همراه شماست و با استفاده از نیروهای متبحر و سابقه ی اجرایی خود همه طرح ها و مدل های سردرب مد نظر شما را نصب می کند.

سردرب ها در انواع گوناگون و طراحی های مختلف طبق نقشه محل عرضه می شوند. برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

 ساخت و اجرای سر درب

یک جمله معروف است که می گوید “کار باید به کاردان سپرده شود”، گروه و مجموعه این شرکت سال های بسیار زیادی است که در این زمینه فعالیت دارند و مهارت خود را به اثبات رسانده اند فعالیت این مجموعه در تولید و اجرای انواع سر درب ورودی حیاط و سردرب ویلایی و با کمک افراد متخصص و با تجربه خلاصه نشده بلکه در سایر زمینه ها نیز فعالیت های وسیع تری در دست انجام دارند. این مجموعه آماده ساخت سر درب مد نظر شما در کمترین زمان است.

پوشش سردرب ورودی حیاط آپارتمان و ویلا

سر درب ها حفاظی برای درب های حیاط، ورودی ها یا درب های کرکره برقی و در پارکینگ یا ماشین رو و غیره هستند که برای پوشش درب در برابر بارندگی ها ، آفتاب  و غیره که با گذشت زمان در رنگ و کیفیت درب اثر منفی دارند نصب می گردد.

همه سر درب ها یا سردری ها از متشکل از سه قسمت هستند که به ترتیب نصب عبارت است از نمای دور کار و پوشش سقف شیبدار می باشد.

این نوع از پوشش در مدل های رایج هزینه های زیادی را متحمل نمی سازد، مصالح مورد نیاز برای نصب یک سر درب حیاط حاوی موارد زیر است:

  1. ورق طرح سفال پرچین
  2. نما پیشانی
  3.  دامپا(لمبه)
  4. تیزه گرد یا هشتی فلزی
  5. مضاف بر مصالح بالا، به آهن کشی نیز احتیاج دارد.

سایر خدمات مجموعه صنعتی شرکت ما

این شرکت با تجربه فراوانی که در اختیار دارد خدمات ارزنده ای را به هموطنان ارائه می دهد برخی از این موارد در ذیل اشاره شده اند:

  • طراحی، مشاوره، تولید و نصب انواع سقف های شیروانی
  • خدمات برش، خمکاری و فرم دادن انواع ورق فلزی
  • تهیه و بپخش انواع اوراق فلزی (سیاه، روغنی، آج‌دار، گالوانیزه، رنگی و پانچ)
  • پخش کننده انواع عایق پشم شیشه، پشم سنگ، توری مرغی، پیچ سر مته ای و ملزومات شیروانی

گالری سردرب های اجرا شده توسط تیم بام ساز

 

جهت نمایش این ویدیو در کانال یوتیوب ما از لینک زیر مشاهده نمایید

https://www.youtube.com/watch?v=Ki7X5r-3mtI

 

 

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام عرض ادب
    سردرب و ورودی دارم که هر دو به طول 8مترمیباشد که اگر بخواهیم یک متر زیر کارمون باشه با احتساب استاندارد که اردواز دارد سردب بنده چند متر می‌باشد البته بنده ورقکه در نظر دارم ورق تایل می‌باشد که دو شیب است
    ممنون متراژ را اعلام بفرمایید

  2. سلام عزیز بنده یک سردرب به طول ۶متر در لواسان دارم و میخوام با ورق دکرا انجام بدم لطف میکنید برآورد کنید صفر تا صد سردرب با متریال دکرا چقدر هزینه دارد ،ممنون میشم

    1. سلام فرهمند هستم،اگر لطف کنید تماس بگیرید بهتر کمکتون میکنم چون به خاطره نوسانات بازار متریال دکرا و متریال دیگر هر لحظه بالا و پایین میشه قیمت نهایی را با تماس عرض میکنم ممنون میشم تماس بگییرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *